6. toukokuuta 2016

Huhtikuun suosikit

Moikka ja ihanaa perjantaita kaikille! :) Mun perjantai oli tosin jo keskiviikkona, sillä minulla on tänäänkin vapaapäivä koulusta ja sen kunniaksi ajattelin kertoa teille minun huhtikuun suosikkini. Mutta, ensin vähän kuulumisia. Mun eilinen meni alueleirillä Kuortaneella ja peli kulki mulla kerrankin hyvin. Virheitä toki tuli, mutta kokonaisuutena mun suorittaminen oli aika tasaista. Seuraavaa leiriä odotellessa! :) Eilisen leirin sain vielä hädin tuskin puristettua, mutta tällä hetkellä mun olo on aika huono. Kurkkuni on kipeä ja mulla on aika kaamea flunssa. Täysin mun tuuria tulla "lomalla" kipeäksi. No, nyt vain koitan parannella itseni kuntoon ennen seuraavaa leiripäivää, joka on kahden viikon päästä. Loppu päivän ajattelin olla vain rennosti kotona. Vähän blogi- ja koulujuttuja pitäisi tehdä ja illalla katson tietysti jääkiekon MM-kisoja. Nyt kuitenkin niihin suosikkeihin ... 

2-IMG_7334

RANDOMSUOSIKIT

Victoria's Secretin Coconut Passion suihkugeeli
Coconut Passion suihkugeelin nappasin mukaan Madridin lentokentältä, eikä lemppari VS-tuoksu pettänyt tälläkään kertaa. Suihkugeeliä tarvitsee tietysti lähes joka päivä, joten on pientä arjen luksusta, että iho jää suihkun jälkeen ihanan tuoksuiseksi. 

Ted Bakerin penaali
Tämän ihanuuden sain pääsiäisenä kummitädiltäni, ja siitä lähtien se on toimittanut koulussa penaalini virkaa. Se on tyylikäs ja ihanan värinen ja olen täysin rakastunut siihen. Kiiltävä muovipinta pysyy hyvin puhtaana ja se on tarvittaessa myös helppo putsata, jos se pääseen likaantumaan. Pientä miinusta tulee kuitenkin sen melko pienestä koosta. En ole myöskään täysin varma, mihin kyseinen pussukka on tarkoitettu. Kynien lisäksi voisin säilyttää siellä ehkä meikkisiveltimiä, mutta muita pussukkaan laitettavia juttuja minun on aika vaikea keksiä. Penaalina se on kuitenkin toiminut hyvin, vaikka sinne ei pidempää viivoitinta mahdukaan. :)

1-IMG_7270

RUOKASUOSIKKI

Turkkilainen jogurtti
Turkkilaista jogurttia tuli syötyä huhtikuussa niin aamu- kuin välipalaksikin. Se on täyttävää ja todella kivaa vaihtelua normaalille vaniljajogurtille, joka on mielestäni supermakeaa. Paksu koostumuskin on mielestäni todella kiva. Turkkilaisen jogurtin seuraksi sopivat kaikki hedelmät ja mansikat, mutta oma suosikkikomboni olivat hunaja ja mansikat. Hunaja antaa muuten hieman happamalle jogurtille makeutta ja mansikat maistuvat tietysti superhyviltä pitkän tauon jälkeen! :)

1-IMG_7320


VAATESUOSIKIT


Starivariuksen Bomber - takki
Bomber-takit ovat olleet tänä ja viime keväänä todella kovassa huudossa. Oman yksilöni ostin Madridin Stradivariuksesta. Siitä ei valitettavasti ole vielä kunnon kuvia ollutkaan täällä blogissa, mutta eiköhän niidenkin aika pian tule. Bomber-takissani on myös pientä tvistiä, sillä se on malliltaan pidempi, kuin normaalit bomber-takit. Väri sen sijaan on klassinen army green. Plussaa bomberilleni tulee sen lämpöisyydestä ja edullisesta hinnasta, sillä taisin maksaa siitä ainoastaan 30 euroa.

Abercrombie & Fitchin colleget
Ah, nämä housut ovat olleet niin hyvä ostos! Nämäkin nappasin tietysti mukaan Madridista, vaikka niiden hinta olikin melkoisen suolainen. En kuitenkaan ole katunut näiden ostamista, sillä ne ovat päätyneet päälleni todella useasti, niin koulussa kuin kotonakin. Housujen parhaat puolet ovat kivat yksityiskohdat. Vasemmassa yläreidessä on A&F:n hirvi ja takana lukee Abecrombie. Niiden materiaali on kivan pehmeää ja värikin on hyvä, vaikka ajattelin aluksi ostaa nämä tummansinisinä.   Olen käyttäny näitä niin paljon, että minun pitäisi itseasiassa jopa vähentää sitä, etten vain heti kuluta niitä huonoon kuntoon. :)

3-IMG_7345

SARJASUOSIKKI

Fitnesspäiväkirjat
Fitnesspäiväkirjoja katsoin jo ensimmäisellä kaudella ja kuten ehkä moni tietääkin, niin kyseisen sarjan toinen tuotantokausi alkoi huhtikuussa. Fitnesspäiväkirjat ovat oikeastaan ainut tositvsarja, jota minun tulee tällä hetkellä katsottua. Se on kivan aito ja sen kautta pääsee sukeltamaan toisten ihmisten elämään ja samalla saa tietysti myös treenimotivaatiota. Mielestäni toisen kauden henkilöt ovat jopa paremmat, kuin ensimmäisellä kaudella. Oma lempparini heistä on tällä hetkellä Janni Hussi. Tankotanssija Oona Kivelän klipit ovat myös todella hyviä, vaikka niistä en itselleni juurikaan treenivinkkejä saa. Jos Fitnesspäiväkirjat kiinnostavat, niin sekä 1. että 2. kauden (tähän asti ilmestyneet) jaksot löytyvät mtv katsomosta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti