10. toukokuuta 2016

Spring Update

6-IMG_8277
3-IMG_8391
Paita, H&M Farkut, TOPSHOP | Aurinkolasit, Primark | Kengät, Vagabond
2-IMG_8397
1-IMG_7359
5-IMG_8317
7-IMG_8340
4-IMG_8349
8-IMG_8427

Moikka! Miniloma kului todella nopeasti, vaikka en minä kyllä mitään ihmeellistä kerinnyt tekemäänkään. Torstai meni kokonaan alueleirillä, eikä reissu onneksi osoittautunut ihan turhaksi, sillä olen jatkossa ja todennälöisesti myös aluejoukkueessa. :) Enää yksi leiri jäljellä! Kuten edellisesskäin postauksessa mainitsin, tulin harmikseni kipeäksi heti leirin jälkeen, mutta nyt olen jo onneksi parantunut ja pääsen taas treenailemaan. Leirin lisäksi kävin pikaisesti Seinäjoella, katsoin  tietysti MM-lätkää ja nautin ihanan aurinkoisista ja lämpöisistä säästä. Otin jopa ensimmäistä kertaa aurinkoa. Äitienpäivänä kävin Marian kanssa vähän kuvailemassa ihanan keväisissä maisemissa, ja kokkailin perheen kanssa hyvää ruokaa. :) Asu ei hirveän keväinen vielä ollut, ja mun kesä garderobi kaipaakin kipeästi päivitystä.

Mun uusi kouluviikko alkoi eilen tutorkoulutuksen merkeissä, ja erilainen maanantai oli vaihteeksi ihan mukava. Koulun jälkeen kävin allekirjoittamassa mun kesätyösopimuksen, ja oon kyllä ihan  kesätöistä superinnoissani.  No, katsotaan onko kesällä eri ääni kellossa, toivottavasti ei. Täksi päiväksi minulla ei mitään kummoisia suunniltelmia olekaan. Käväisen ehkä salilla vetämässä jonkinlaisen treenin ja koitan hieman lueskella englannin välikokeeseen. Tuntuu etten ole taas hetkeen saanut mitään järkevää aikaiseksi, joten pitäisi ehkä hieman ryhdistyäytyä. Palailen varmasti viikonloppunan taas jonkinlaisen postauksen parissa. Mukavaa viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti