29. kesäkuuta 2016

Home Again!

3-IMG_8977 4-IMG_8791 6-IMG_8836 1-IMG_9737 2-IMG_9311 1-IMG_9433

Moikka! Siitä on kulunut nyt yli kaksi viikkoa, kun olen viimeeksi kirjoitellut teille reaaliaikaista postausta. Eilen oli kuitenkin minun viimeinen päivä Brightonissa, ja puolen yön maissa laskeuduttiinkin Helsinkiin. Minä ja Maria suunnattiin yöksi mummille, ja nyt kirjoittelen junassa teille tätä ensimmäistä kielimatkapostausta. Postauksia kielimatkasta tulee varmasti todella monta, sillä pelkästään Marian kamerassa kuvia oli lähes 1200 kappaletta! Sen lisäksi minulta löytyvät oman kamerani kuvat ja tietysti puhelinkuvat. :) Halusin kuitenkin hieman pehmeän laskun tähän bloggaamisen, joten muokkailin teille muutaman kivan kuvan ja tulin kertomaan vähän kuulumisia ja yleiskuvaa mun kielimatkasta.

Tällä hetkellä mun fiilikset ovat haikeat, onnelliset, väsyneet ja hieman häkertyneet. En voi uskoa, että huikealla porukalla vietetty kaksiviikkoinen matka on nyt ohi! Viikot vierähtivät todella nopeasti ja niiden aikana tuli koettua paljon kaikenlaista. Isäntäperheeni oli huikea ja muistin taas, minkä takia Englanti on minulle kuin toinen koti. Vierailin reissuni aikana neljässä huikeassa kaupungissa, kävin koulua, sain uusia kavereita (Niin Suomesta kuin ulkomailtakin!), pidin hauskaa, tutustuin brittiläiseen kulttuuriin, herkuttelin ja puhuin tietysti todella paljon englantia. Kielimatka oli kaikkea mitä odotin, ja vähän enemmänkin. Sen aikana tuli itkettyä ja naurettua. Se oli huikea kokemus, enkä unohda sitä koskaan. Ja jos unohdan, ihaniin kuviin on varmasti aina kiva palata. :) Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti