6. kesäkuuta 2016

My Summer Plans

Moikka! Ihanaa kesälomaa kaikille ja onnea uusille ylioppilaille sekä valmistuneille! :) Tänään onkin mun kesäloman ensimmäinen virallinen lomapäivä, joten sen kunniaksi halusin tulla avaamaan tänne blogiin mun edessä olevan kesän lomasuunnitelmia. Mun päättäjäispäivä meni kaksissa kaverien  ylioppilasjuhlissa ja illalla kamujen kanssa kylillä, päättäreitä juhlistaen. Olo sunnuntaina oli tietysti sen mukainen, joten sunnuntaina teinkin vähän blogijuttuja valmiiksi, sillä kesäkuun aikana minulla ei ole hirveästi aikaa blogihommille. Ei hätää, nyt on kielimatkankin ajaksi ajoitettu jo pari postausta.

Mukana tässä postauksessa on siis vähän bucket listin tapaista listaa ja sen lisäksi olen kertonut hieman mun loman pääkohdista. Mun kesä tuntuu olevan yllättävän täyteen buukattu, mutta toivottavasti mulle jää aikaa treenailla, tehdä spontaaneja juttuja ja olla vähän rennostikin. Viime kesänä ainakin kesäkuu tuli viiletettyä ihan tukka putkella, ja samalla kaavalla taidetaan mennä tänäkin vuonna ... Erityisesti haluaisin viettää paljon aikaa kavereiden kanssa ja treenata, sekä tutustua uusiin ihmisiin. Minkälaisia suunnitelmia teillä on kesälomalle? Onko teillä kesätöitä, vai paljon vapaa-aikaa? Kivaa viikkoa kaikille! :)

1-summer plans1

Power Cup 8. - 12.6
Mun kesä alkaa aikaisempien vuosien tapaan Power Cupilla, eli suurella ulkolentopalloturnauksella, joka järjestetään tänä kesänä Hämeenlinnassa. Edessä on jo mun yhdeksäs Power Cup. Power Cupissa on tietysti tarkoituksena pelailla rennosti ja nauttia upeasta turnaushengestä. Luvassa on myös tietysti discoa ja toivottavasti myös aurinkoisia ja suotuisia pelikelejä. :) Pakkaaminen pitäisi tänään aloittaa, sillä lähtö on jo keskiviikkona, vaikka pelit alkavat vasta torstaina.

Kielimatka 15. - 28.6
Kielimatkasta olenkin puhunut jo todella paljon täällä blogissa. Power Cupin jälkeen ehdimme Marian kanssa olla yhden kokonaisen päivän kotona ja 14. päivänä eli tiistaina suuntaamme jo junalla Helsinkiin. Olemme yötä mummillamme, sillä meidän täytyy miitata lentokentällä matkaporukan kanssa jo aamu viiden jälkeen. Lento lähtee kahdeksan maissa Lontooseen, ja sieltä matka jatkuu kohti ihanaa Brightonia! Tuskin maltan odottaa. :) 

1-summer plans

Rippileiri 6. - 13.7
Heinäkuu mulla meneekin töiden merkeissä. Työt alkavat mulla kuitenkin kivasti rippileirin merkeissä, jossa olen taas isosena. Hurjaa, että tämä on jo mun kolmas ripari putkeen! :D Viikko leirikeskuksessa sisältää taas varmasti uusiin ihmisiin tutustumista, itsennäistymistä, vastuuta ja heittäytymiskyvyn opettelua. Säät ovat toivottavasti suotuisat ja leiriporukka yhteistyökykyistä. Vetäjät ovat ainakin todella mukavat, ja ennestään tuttuja viime kesän leiriltäni. Leiriläisistä tunnen muutaman hyvin ja isoset ovat jälleen kerran tosi kiva porukka! Tätäkin viikkoa odotan innolla. :)

Kesätyöt 18. - 29.7 
No, töiden alkamista en sen sijaan niin hirveästi odota, mutta olen todella onnellinen siitä, että pääsin töihin. Olen siis kaksi viikkoa töissä Lidlissä. On kiva päästä tutustumaan kaupan arkeen ja ansaita hieman omaa käyttörahaa tulevaa kouluvuotta varten. Työpäivistäni ei onneksi tule hirveän pitkiä, joten minulle pitäisi jäädä aikaa esimerkiksi treenaamiseen ja myös rentoutumiseen. Minun pitää vain huolehtia, että saan tarpeeksi unta, enkä kuku yömyöhään, sillä töihin täytyy kuitenkin heräillä seitsemän maissa aamulla. Töissä on myös se hyvä puoli, että on jotakin konkreettista tekemistä.

1-flickr_download_1465132013

Random-jutut:
  • Mene festareille! Tämä toteutui minulla ensimmäisen kerran viime vuonna, ja se saa luvan toteutua tänäkin kesänä. Todennäköisin vaihtoehto on taas Seinäjoella pidettävät Solar Soundit, mutta Weekend festivalkin houkuttaisi. Lippuja en ole vielä hommannut, mutta niitä ehtii miettiä vielä myöhemminkin. :)
  • Treenaa! Tänän kesänä aion treenata ahkerasti treeniohjelman mukaan (ja vähän sen  ulkopuoleltakin) aina kun minulla on vain aikaa. Aion käydä lenkillä, yleisurheilukentällä ja kuntosalilla, jos säät ovat huonot. Lisäksi pelailen tietysti beach volleyta kavereiden kanssa ja käyn normaaleissa lentopallotreeneissä, kun niitä pidetään.
  • Käy uimassa! Mun pitäisi varmasti huolestua siitä, etten ole vieläkään käynyt heittämässä talviturkkiani. No, kesä on kokonaan edessä. Tällä hetkellä näyttää aika todennäiköiseltä, että pääsen uimaan ensimmäistä kertaa vasta Brightonissa, jos uskaltaudun vain menemään mereen.
  • Hostaa bileet! Mulla ja Marialle tarjoutuu tänä kesänä mahdollisuus olla viikon ajan kahdestaan kotona. Bileiden tai vähintäänkin illanistujaisten pitäminen täytyy siis pistää vakavaan harkintaan! :D
  • Kuvaa paljon! Mun kesä tulee olemaan täynnä aivan mahtavia juttuja, joten ihanat muistot täytyy tietysti ikuistaa valokuviin. Järkkäri tulee varmasti roikkumaan paljon kaulassa, mutta uudella puhelimella kuvailen varmasti todella paljon. Kuvia tulee tietysti näkymään täällä blogissa ja haluaisin myös tulostaa ihan konkreettisia paperiversioita viimeistään kesän lopussa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti