27. heinäkuuta 2016

Festival Outfit Ideas

IMG_0266 IMG_0410 IMG_0286
Paita, New Look | Farkut, Vero Moda | Laukku, Subdued | Rannekoru, Lindex | Kengät, Converse
IMG_0301 IMG_0274 IMG_0317
Toppi, Seppälä | Farkut, ONLY | Bandana, Halpa Halli | Aurinkolasit, Glitter
IMG_0270 IMG_0323

Moikka ja kivaa keskiviikkoa kaikille! Minä ja Maria otimme tänään ihanasta ilta-auringosta ja lämpöisestä säästä ilon irti päättämällä käydä kuvailemassa. Tarkoituksenamme on siis antaa teille vielä vähän viimehetken asuvinkkejä loppukesän festareille. :) Musiikin, kavereiden ja hauskanpidon lisäksi pukeutuminen on ainakin minulle iso osa festareita, joten festareille haluan todellakin panostaa asuun, meikkiin ja ehkä jopa hiuksiinkin, vaikka olenkin aika laiska laittamaan niitä. Sen olettekin ehkä huomanneet, sillä hiukseni ovat lähes jokaikisessä kuvassa täysin samalla tavalla: auki ja suorina. No, nyt takaisin asiaan ...

Minä en ole ollut tänä kesänä vielä yksilläkään festareilla, mutta nyt mulla on kuitenkin ilo ilmoittaa, että tämän tytön takataskusta (Pitäisi varmaankin sanoa puhelimesta!) löytyy kaksi festarilippua. Menen siis tämän viikon perjantaina ja lauantaina Seinäjoella pidettäville Solar Soundeille. Seuraavana viikonloppuna minä ja Maria suuntaamme tietysti Weekendeille, Helsinkiin ja siitä olen kyllä superinnoissani!!! Kahden viikonlopun festariputki siis tulossa - katsotaan miten selviän hengissä. :D

Mitään erikoista pukeutumistapaa mulla ei festareille ole, mutta uskoisin, että mukavilla kengillä, hienoilla asusteilla ja kesäisillä meiningillä pääsee aika pitkälle. Jonkinlaista tumblr-/coachella-viboja yritän ehkä tavoitella, mutta katsotaan mitä siitäkin tulee. Mitäs tykkäsitte asuista ja onko teillä vielä festareita jäljellä tänä kesänä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti