17. heinäkuuta 2016

minun 3. riparini

Moikka! Minä kotiuduin rippileiriltä pari päivää sitten (keskiviikkona), ja nyt olisi aika tulla kertomaan teille riparikuulumisia muutaman puhelinkuvan avustuksella. Kameraa en tällä kertaa leirille raahannut, mutta onneksi puhelimella pärjäsi loppujen lopuksi todella hyvin. :) Olisin tietysti voinut kuvailla hieman enemmänkin, mutta päiväni olivat todella täynnä tekemistä eikä kuvailulle hirveästi ollut aikaa. Ripari oli siis jo kolmas leirini, ja tietysti toinen kerta isosena. Leirillä oli jälleen kerran superkivaa, mutta kotona olemisestakin olen kyllä nauttinut täysin siemauksin. Tänäänkin olen nukkunut kahteentoista asti ja lähinnä katsonut Netflixiä. No, vaihteeksi näinkin, kun koko loman olen viilettänyt tukka putkella. Ihan hurjaa ajatella, että lomaa on enää alle puolet jäljella!

Kielimatkalta nappaamani flunssani ei oikeastaan ole parantunut Suomeen tulemisen jälkeen, ja se tietysti paheni leirin aikana. Se siis luonnollisesti estää minua hieman treenailemasta. Huomenna mulla alkaakin jo uusi rupeama, sillä mun kahden viikon kesätyöt starttaavat huomenna! Mitään kummallisempia kesäsuunnitelmia mulla ei sitten olekaan enää jäljellä. Kaverin synttäribileet, leiriläisten konfirmaatio ja luultavasti jopa useammat festarit. Tällä hetkellä näyttää aika vahvasti siltä, että minä ja Maria saatetaan lähteä jopa Weekendeille! :) Ihanaa uutta viikkoa kaikille. :*

2-3

1. Leiri pidettiin minulle todella tutuksi muodostuneessa leirikeskuksessa, ja paikka oli taas kerran todella kiva. Pääsimme uimaan, soutelemaan ja nauttimaan suomalaisesta järvimaisemasta. 2. Isosen hommiin kuuluu meillä myös uimavalvojana toimiminen. Vaikka monena päivänä satoi ihan kaatamalla, pääsi aurinkolasejakin (Ja hotpantseja! :D) ulkoiluttamaan muutamana päivänä. 3. Ihana isosporukka, joista moni oli tuttu viime vuoden leiriltä. Yksi isosista puuttuu kuvasta, joten meitä oli leirillä yhteensä kahdeksan. :) 4. Leiriläisten omaksi aktiviteetiksi ja lempöisten päivien virkistykseksi muodostui vesi-ilmapallojen heittely. Kastuin itsekin aivan kunnolla, ja sen jälkeen sain vielä järvivettäkin niskaan ... No, oli se nyt ihan hauskaakin, tai ainakin leiriläisillä oli hauskaa.

3-31

5. Tällä raamisryhmällä vedettiin kaikki raamikset ja monet yhteiset leikit! 6. Iltaohjelman leikkituokiota. 7. Pihallakin tuli pelailtua joka päivä, vaikka säät olivat vähän mitä olivat ... 8. Kuvailuhetki huoneen tyttöjen kanssa! Tämä otos löytyy muuten mun Instagramistakin. Tänä vuonna olin kyllä paljon enemmän tekemisissä huoneen leiriläisten kanssa, jos vertaa viime vuoden leiriin. Isoset kuvassa ovat tietysti keskellä ...

1-Kollaasit

9. Maiju ja Roope vertailevat ulottuvuuksiaan ... Kummankohan pitäisi olla se lentopalloilija? :D 10. Minä pääsin taas eläytymään vähän hurjempaan rooliin, kun sovitusradalla tehtäväni oli olla helvetin enkeli. Oli kyllä ihan hauskaa taas sotkea naama ja hiukset ihan kunnolla, vaikka niissä oli kyllä aika kova putsaaminen ja selvittäminen. 11. Ihana viimeisen illan auringon lasku, ja vihreä tien piennar leirialueen reunassa. 12. Koko leiriporukka viimeisenä leiriaamuna, pelkkää lovee! *sydänemoji*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti