19. elokuuta 2016

Autumn/Winter Shopping List 2016

Moikka ja kivaa perjantaita! :) Säät täällä meillä päin ovat muuttumassa jo todella syksyiseen suuntaan, joten niistä inspiroituneena (lue: masentuneena) päätinkin tehdä teille jälleen kerran Polyvore - kollaasin mun vuoden 2016 syystyylistä. On ollut sateista, koleita aamuja ja ensimmäiset kellastuneet lehdetkin ovat jo lennelleet ilmassa, joten olen jo työntänyt kesävaatteeni kaapin perälle odottomaan tulevaa kesää. Kollaasista löytyy taas kerran sellaisia juttuja, joita haluaisin täksi syksyksi hankkia itselleni. Syksy on ehdottomasti lempivuodenaikani pukeutumisen suhteen, joten olen varma, että syysmuoti tulee näkymään blogissani myös mm. asukuvien muodossa.

Normaalissa arkirytmissäkin minulla on vielä hieman hakemista, joten ajattelin, että tämän postauksen saisin myös helposti toteutettua. Vaikka koulupäiväni ovatkin hieman viime vuotta lyhyempiä, on hassua totutella taas tekemään läksyjä ja treenaamaan paljon, kun pitäisi ehtiä vielä postailemaankin. No, elokuun loppuun on tulossa vielä ainakin kuulumispostausta ja kuukauden reseptiä, joten pysykää kuulolla! Ihanaa viikonloppua kaikille! :*

Autumn 2016 Shopping List

1. Uusi talvitakki
Täksi syksyksi ja talveksi tarvitsen ehdottomasti ainakin yhden uuden takin. En ole omistanut villakangastakkia moneen vuoteen, joten sellaisen haluaisin löytää jostakin. Toisaalta rakastuin täysin kollaasista löytyvään MANGO:n parkaan, joten senkin ottaisin kyllä mielelläni. Takki voisi olla väriltään kamelin ruskea tai vaalean harmaa. :) Malli saisi olla pitkä ja takin täytyisi tietysti olla lämpöinen. 

2. Pari kappaletta syys-/talvifarkkuja
Muutamat uudet farkutkin minun pitäisi ostaa syysvaatekaappini piristykseksi. Tällä hetkellä haaveilen maastonvihreistä farkuista ja tekonahkapinnoitteisista farkuista. Farkkuni nyt ovat oikeastaan todella yksinkertaisia, joten olisi kiva hommata ainakin yhdet sellaiset yksilöt, joissa olisi pientä tvistiä. Todella tummansinuset farkutkin kelpaisivat minulle, sillä niitä voi yhdistellä keskisinisiä helpommin, mutta ne ovat kuitenkin juhlavammat.

3. Kosmetiikkaa
Syksyn ja talven tullessa haluan päivittää myös meikkipussini uuteen uskoon. Talvisin meikkiä tulee käytettyä enemmän kuin kesällä, joten minun olisi ihan aiheellista panostaa ainakin muutamaan juttuun. Olen esimerkiksi sinnitellyt nyt noin vuoden ajan pelkillä VS:n body misteillä, jotka olen halunnut kuluttaa loppuun. Minulla onkin enää jäljellä vain yhtä kesäistä vartalotuoksua, joten uuden talvituoksun hankkimiselle on jo korkea aika. Haluaisin, että tuoksu olisi mausteinen, makea ja pitkäkestoinen, joten olisin valmis panostamaan siihen vähän enemmän. Ainakin Dieselin Loverdose-sarjan "Red Kiss" ja "Tattoo" ovat vaikuttaneet ihanilta. Lisäksi kaipaisin meikkipussiini eyelinerin ja meikin kiinnityssuihkeen. Uudelle NYX:in huulupunallekin olisi käyttöä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti