26. elokuuta 2016

Paluu arkeen ...

school & smoothie
arkea
Untitled apple pie & flowers friday chill moment

Moikka ja kivaa perjantaita kaikille! :) Ihanaa tulla pitkästä aikaa kertoilemaan vähän kuulumisia taas tänne bloginkin puolelle. Seuraavaksi onkin sitten vuorossa kuukauden reseptipostausta, jonka tekeminen on hieman (taas) venähtänyt. Lupaan, että se tulee vielä kuitenkin tämän kuun puolella! Postauksen kuvista päätellen mun viikko ei ehkä näytä kovinkaan rankalta, mutta töitä on todellakin riittänyt. Koulun lisäksi minulla on ollut muutamia oheisprojekteja, jotka ovat hieman pidentäneet koulupäiviäni. Treenejäkin on ollut kolmet ja tänään illalla olisi tiedossa vielä yhdet. Viime viikolla treenasin/urheilin viikon jokaisena päivänä. Oli mm. ihanaa pelata kavereiden kanssa kesän viimeisiä kertoja biitsiä ja jutella kahteen asti yöllä.

Syksyn tultua päätin myös ryhdistäytyä ja korjata kesällä repsottamaan ruvenneen ruokavalioni. En ole syönyt karkkia yli kolmeen viikkoon ja alankin pikkuhiljaa pääsemään sokerikoukusta eroon. Olen myös rakastunut kaurapuuroon ja juonut aivan liikaa kahvia. Olen käynyt ahkerasti salilla ja saanut uudet, ihanat sisäpelikengät. Niiden lisäksi hommasin myös Nike Pro - shortsit, joten nyt on ainakin treenimotivaatiota ostettu. Olin tänään myös koulukuvassa, mutta viikonlopulle mulla ei olekaan mitään erikoisempia suunnitelmia. Yritän ainakin tehdä jonkin verran kouluhommia ja ehkä käydä vähän treenailemassa. En ole myöskään katsonut yhtään jaksoa Netflixiä loman loppumisen jälkeen, joten senkin voisi lisätä to do - listalle. Ihanaa viikonloppua! :*
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti