6. syyskuuta 2016

first fall outfits

IMG_0540
Farkut, Vero Moda | Villatakki, MANGO | Kengät, Vagabond | Toppi, Seppälä
IMG_0732
IMG_0651 IMG_0531 IMG_0563
IMG_0722
Neule, Gina Tricot | Farkut, ONLY
IMG_0543

Moikka ja kivaa tiistai-iltaa kaikille! :) Mun viikko on alkunut ihan mukavasti ja sanoisin että jopa rennosti, vaikka kouluhommia on kyllä riittänyt. Niille ei toistaiseksi ole tulossa taukoa, sillä koeviikko alkaa tasan viikon päästä - iik! Olen tuntenut itseni hieman kipeäksi viime päivinä ja tänään mulla olikin onneksi lepopäivä, jota olen viettänyt tekemällä läksyjä, vierailemalla mummin luona, rentoutuen ja asukuvia ottaen. Elokuussa asukuvat jäivät valitettavasti väliin, mutta nyt syksyllä aion postailla niitä ahkerasti tänne blogiin, sillä mulla on vaikka mitä ihania syysvaatteita odottamassa käyttöä ja blogiin pääsemistä. 

Mun asu oli tällä kertaa melko yksinkertainen. Vaasasta mukaani tarttui mm. "nahkaiset" farkut, joiden ympärille halusin koota tämän päivän asun. Nahkafarkut ovat hieman tavallisia farkkuja juhlavammat ja uskonkin, että ne päätyvät ylleni tulevissa bileissä. Niiden kaveriksi yhdistin valkoisen sifonkitopin ja ribatun neuletakin. Jalkaani pääsivät vielä suosikki slip on - kenkäni, jotka joutuvat valitettavasti pian odottamaan kevättä. Musta nahka ja valkoiset yksityiskohdat sitoivat mielestäni kivasti tätä simppeliä asua ja punainen huulipuna toi vähän väriä mukaan. :) Marian asun teemana oli tällä kertaa syksyinen viininpunainen. Loppuviikosta blogiin on varmastikin tulossa kuulumispostausta taikka sitten my day - postausta puhelinkuvien muodossa. Pitäkää kiva viikko! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti