9. syyskuuta 2016

kuulumisia & kielimatkakuvia

London Streets 03-IMG_9501 1-IMG_9514 4-IMG_9522 03-IMG_8832 big ben - 2 EF Tigers 1-IMG_9396 Park Day big ben - 1

Moikka ja ihanaa perjantaita kaikille! :) En saanutkaan vielä kuvailtua teille hyvää my day - postausta, joten päätin vain tulla kertoilemaan teillä vähän kuulumisiani kuluneelta viikolta ja minun viikonloppusuunnitelmani. Postauksen kuvituskuvat ovat tietysti kielimatkalta, eli minnekään uudelle reissulle en ole kerinnyt lähtemään - vielä. Kielimatkan kuvia minulla onkin vielä ihan kivasti varastossa, joten ainakin puhelimen kuvasaldoa on vielä tulossa. 

Syyslomalla lähden siis uudestaan ulkomaille, sillä menen perheeni kanssa Italiaan. (Taas! :D) Tarkoituksena olisi viettää aikaa mm. Milanossa ja Garda - järvellä, shoppailla ja syödä ihanaa italialaista ruokaa. Minusta on ihan kiva päästä jälleen ulkomaille, vaikka olen kyllä varma, että syyslomalla olisin keksinyt tekemistä kotonakin. Gardalla on tietysti varmasti huikeat maisemat ja Milanossa pääsen taas pitkästä aikaa käymään lempivaatekaupassani, Subduedissa. No, syyslomaan on (Onneksi!) vielä vähän aikaa ... 

Tällä viikolla olen treenaillut superlaiskasti, sillä kaikki oheiseni ovat jääneet tekemättä sairastelun takia - buu Ei oloni ole kovin paha ollut, mutta urheilu ei ole tuntunut erityisen mukavalta. Eilen vaihdoin salitreenin lätkäpelin tuijottamiseen kavereiden seurassa, eikä sekään kyllä ollut yhtään hassumpi vaihtoehto. Tänään minulla on kuitenkin vielä treenit ja sunnuntaina olisi yksi lentopalloon liittyvä extrajuttu, joten treenejä riittää. Illalla minun pitäisi vielä suunnata uuden lukiovuoden ensimmäisiin lukiobileisiin, mutta saa nyt nähdä, mitä niistäkin tulee. :D Lauantaina on ainakin pakko aloittaa kokeisiin luku ja pari muutakin juttua minulla on vielä rästissä. Kivaa viikonloppua! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti