21. syyskuuta 2016

Stressistä selvinnyt ilmoittautuu!

leaves 2
oatmeal school work
autumn
leaves
apple crumble

Moikka! :) Mä oon nyt vihdoin selvinnyt ensimmäisestä koeviikosta ja tänään olikin jo toisen jakson ensimmäinen koulupäivä. En edes viikonloppuna tajunnut, että miten suuri stressi mulla oli kokeista. Eilen, viimeisen kokeen jälkeen minulle tuli kyllä sellainenkin helpotuksen aalto, että tajusin miten paljon olin stressannut. En edes heti tajunnut, että koeviikko on vihdoin ohi! Ensimmäinen jakso meni ohi hurjaa vauhtia, ja onneksi tämä jakso onkin hieman edeltäjäänsä helpompi. Lukujärjestyksessäni minulla on englantia, ruotsia, matikkaa ja kemiaa. Niiden lisäksi minulla on muutamaa eri liikuntaa ja vanhojen tanssikurssikin alkaa jo tässä jaksossa. Ihan hullua! Mulla ei ole edes mekkoa tai kampaaja-aikaa hankittuna, joten koko vanhojen päivä tuntuu vielä ihan utopistiselta. 

Koulustressi on nyt kuitenkin selätetty ja voin keskittyä vaihteeksi ihan muihin juttuihin - onneksi.  Tuntuu ihan hullulta, kun vaihteeksi ei olekaan mitään tekemättömiä kouluhommia. Loppuviikko minulla meneekin varmasti treenaillessa ja lauantainikin kuluu lentopallon harjoitusturnauksen merkeissä. Varsinaiset sarjapelit minulla alkavat vasta 2. lokakuuta. Sunnuntain voisinkin pyhittää blogijutuille. Taidan leipoa jotakin hyvää ihan omaksi (ja perheeni) iloksi ja tehdä teille kuukauden reseptipostauksen. En tiedä vielä, mitä herkkua tekisin, mutta omenaa siinä ei ainakaan saa olla. Olen syönyt sitä tällä viikolla jo ihan liikaa! :D Kivaa loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti