17. syyskuuta 2016

Under The Maple

fall 6
Hame, American Apparel | Flanelli, Cubus | Laukku, Subdued | Kengät, OIS
IMG_8570 fall 5IMG_8587
Neulemekko, Cubus | Farkut, ONLY | Kengät, Converse
fall 3IMG_8702 fall 1 fall 2

Moikka ja terveiset täältä koeviikon keskeltä! :) Mun kokeista puolet (2/4) on nyt onneksi suoritettu, mutta historian ja kemian koe minulla olisi vielä ensi viikolla. Koulukiireistä huolimatta minä ja Maria päätimme pitää pienen tauon luku-urakoista ja ottaa ilon irti ihanan syksyisestä päivästä, joten suuntasimme ottamaan muutamat asukuvat. Löydettiinkin superihana kuvailuspotti vaahteran lehtien keskeltä ja kuvista tulikin mielestäni aika kivoja. Tälle päivälle mulla ei olekaan mitään kummoisempia suunnitelmia. Pitäisi vielä lueskella historiaa ja illalla olisi kiva nähdä vaikka vähän kavereitakin. Eilisen perjantai-illan olin vaihteeksi ihan kotona ja se menikin lähinnä historiaa lukiessa ja Mikael Gabrielin ihanaa Vain Elämää - biisiä (Pauhaava sydän) fiilistellessä. 

Nyt kuitenkin asuihin. Yhdistin mun American Apparelin vekkihameeseen luottoflanellini, joka onkin näkynyt blogissa jo useaan otteeseen. yhdistelmä on melko tyttömäinen, ja mielestäni tästä tuleekin hieman brittiläinen koulutyttö - vaikutelma. :D Olen käyttänyt asua koulussakin, ja tykkään siitä kyllä kovasti. Otin myös esiin ihanat nilkkurini, jotka sopivat edelleen ihan yhtä täydellisesti Subduedin laukkuni kanssa. Ruskeat yksityiskohdat toivat kivaa kontrastia muuten melko tummalle asulle. Hiuksenikin olivat pitkästä aikaa hieman eri tavalla, sillä olin tehnyt niihin lettikiharat. Marian yksinkertainen asu keskittyi tietysti harmaan neulemekon ympärille. Mitäs piditte meidän asuista? :)

2 kommenttia

  1. Tuo neulemekko on aivan ihana!

    ainokainenn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maria kiittää ja neulemekot on kyllä ihan tän syksyn must - juttu! :)

      Poista