12. marraskuuta 2016

Toiveita jouluksi 2016 ...

Moikka ja kivaa myöhäistä lauantai-iltaa! :) Viimeisimmästä postauksesta on kerinnyt vierähtää jo useampi päivä, eikä tällekään päivälle kertynyt mitään kummallisempaa postailtavaa, joten päätin tulle kertomaan teille mun tän vuoden joulu-/synttärilahjatoiveista. Saatan kyllä olla hieman aikaisessa, mutta glögikausi tuli avattua heti marraskuun ensimmäisenä päivänä ja eilen ehdin koristelemaan hieman huonettanikin jouluisempaan tunnelmaan. No, huomenna vietetäänkin sitten isänpäivää, jota varten minä ja Maria taiteilimme tänään ihania suklaakakkuja. Illalla olisi luvassa myös vieraspeli ja läksytkin pitäisi vielä tehdä. Nyt kuitenkin itse mun toivelistaan ...

my xmas wanties
Mun joululahjalistalta löytyy tänäkin vuonna ihan perusjuttuja, mm. urheiluvaatteita, kosmetiikkaa ja juttuja omaan tulevaan kotiin/huoneeseen. Kotia varten aion toivoa ainakin kylpypyyhkeitä ja astioita. Myös ruokailuvälineet ja jokin keittokirja olisivat minulle mieluisia lahjoja. Kosmetiikkaosastosta haluaisin erityisesti meikkisiveltimiä ja uuden hajuveden. Dieselin Loverdose - Red Kiss - hajuvettä olen ihastellut jo kauan, joten sen haluaisin ehdottomasti. Suklaa, uudet yökkärit ja Ray Banin aurinkolasit löysivät myös paikan kollaasistani. Onkos teillä jo lahjatoiveita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti