20. joulukuuta 2016

Christmas Week

gifts slippers coffee time snowy trees

Moikka! Aivan hullua ajatella, että joulu koittaa vihdoin tällä viikolla! :) Influenssa parani parin ensimmäisen päivän jälkeen suhteellisen kivuttomasti ja nyt olen lähes terve, pientä yskää ja nuhaa lukuunottamatta. Viimeisistä treeneistä on vierähtänyt jo yli viikko, minkä takia minulla on tietysti hirvittävä hinku treenailemaan. Haluaisin ihan älyttömästi salille, mutta kokeisiin lukeminen taitaa pitää minut sieltä poissa vielä pari päivää. Se saattaa olla ihan hyväkin juttu, että ainakin tulee parannuttua kunnolla ja ehkä pärjättyä niissä kokeissakin sitten paremmin. 2/4 kokeista on selätetty, mutta vielä olisi jäljellä yhteiskuntaoppi ja fysiikka. Wish me luck!

Mun joulufiilikset nousevat kunnolla luultavasti vasta, kun olen kirjoittanut viimeisen numeron fysiikan kokeeseen ja päässyt koulusta kotiin, mutta muutamia joulujuttuja ehdin onneksi tekemään viikonloppuna. Leivottiin perheen kanssa toinen satsi pipareita ja paketoin kaikki ostamani lahjat. Joulusiivouksen tekeminen ja jouluherkkujen testailu jää näillä näkymin aatonaatolle, joka onkin sitten mun ensimmäinen lomapäivä. Yritän vielä silloin tulla tekemään teille postausta ja joulun jälkeen tulee tietysti taas lahjojen esittelyä ja ehkäpä myös myday-postaus jouluaatosta!

2 kommenttia

  1. Ihanasti olet paketoinut! Noi on iha liian hienoja avattavaksi :D <3
    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! :D Ihanaa joulua sinne!

      Poista