27. joulukuuta 2016

What I Got for Christmas

Gifts 1 Gifts 2 Gifts 3 Gifts 4 Gifts 5

Moikka! Mäkin olen selvinnyt virallisesti joulun pyhistä, ja pakko kyllä myöntää, että joulu ei tuntunut tänä vuonna mitenkään kovin erikoiselta. Oli tietysti kiva saada lahjoja, rentoutua perheen kanssa ja syödä pitkästä aikaa jouluruokia, mutta loppujen lopuksi minulle jäi joulusta vähän vaisu fiilis. Ehkä mä olen vain tulossa vanhaksi! :D Iästä puheen ollen, mulla onkin synttärit ylihuomenna, joten silloin on taas tulossa lisää lahjoja. Halusin kuitenkin tulla esittelemään teille nämä joululahjat, sillä saatan skipata aattopostauksen tekemisen kokonaan tänä vuonna. Sääkin täällä meillä oli niin huono, että julkaisemisen arvoisia kuvia ei hirveästi tullut napsittua ...

Nyt kerron jotakin saamistani lahjoista! Sain aikalailla kaikkea, mitä olin toivonut ja olinkin todella tyytyväinen niihin. Kiitos siis kaikille lahjojeni antajille! :* Ainoastaan yökkäri jäi saamatta, mutta sen voin toki hankkia itsekin. Kuvistakin päätellen sain siis runsaasti kosmetiikkaa, vaatteita, muutaman urheilujutun ja kaksi kirjaa. Sain myös pari kylpypyyhettä ja tietysti suklaatarasioita, joita en viitsinyt kuvata. Dieselin hajuvesi on tosin lahja minulta itselleni! :D Lempparilahjojani ovat ehkäpä kaikki vaatteet, erityisesti urheilujutut ja Dr.Denimin vihreät farkut - kiitos isälle niistä! 

Toivottavasti teidän kaikkien joulu meni hyvin ja saitte, sekä myös annoitte kivoja juttuja! Palaillaan vielä tämän vuoden puolella, enää neljä päivää vuotta 2016 jäljellä ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti