18. tammikuuta 2017

Tammikuun alun kuulumiset

kll 1 January stuff kll 2
Lentopallokuvat: Neea Silla | Muokkaus: Minä

Moikka ja kivaa keskiviikkoa! :) Mun alkuviikkoa on varjostanut pieni flunssan poikanen, mutta nyt aletaan viikossa olla jo voiton puolella - ainakin kouluviikon osalta. Viikko sitten pelattiin koululentopallon lopputurnaus Pihtiputaalla, josta suurin osa tämänkin postauksen kuvista on. Oli kyllä tosi hauskaa päästä pelailemaan koulupäivänä! Vaikka tuloksena olikin himmein mitali, oli se hieno palkinto koko syksyn kestäneelle lentopallotaipaleelle. Eikä mulle kyllä mitenkään liikaa niitä mitskuja ole uran aikana kertynytkään ... Viime viikonloppu minulla menikin sitten voittoa juhlistaessa, pikkusiskon pelejä seuraillen ja omassa naisten pelissä, joka päättyi 3-0 voittoon.

Loppuviikolle minulla ei olekaan mitään erikoisempia suunnitelmia. Parit treenit ja pari superrentoa koulupäivää. Huominen päivä minulla menee suurilta osin opinlakeus messuilla, jossa pääsen oman tulevaisuuden kartoittamisen lisäksi myös esittelemään nykyistä kouluani - tutor hommia siis tiedossa! Viikonloppuna minun täytyykin lukea matematiikan uusintakokeeseen, joka on heti maanantaina. Lukemattomuudestani saan syyttää ainoastaa itseäni, mutta eipä mun tavoitteetkaan ole erityisen korkealla. Huonon motivaation ansiosta 7 riittää mulle mainiosti! :D Sunnuntaina mulla onkin vaihteeksi vieraspeli ja koitan vielä ehtiä toteuttamaan teille kuukauden reseptipostauksen. Pitäkäähän mukava loppuviikko! :*

Löytyykös teiltä postaustoiveita? Jos vastasit kyllä, niin kommentoi ihmeessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti