29. tammikuuta 2017

On My Playlist ATM

Moikka ja kivaa sunnuntaita kaikille! :) Mun sunnuntai on kulunut nukkuessa ja Australian avointen finaalia seuratessa ja mahtui mun aamuun myös ihana aamupala, joka ei valitettavasti tallentunut kameralle. Olen myös ehtinyt hieman uudelleen sisustamaan mun huonetta ja vielä pitäisi lueskella uskontoa sekä illalle suunnittelin yläkroppatreeniä kuntosalilla. Eilinen minulla meni kokonaan joukkueen kanssa lentopalloturnauksessa ja saavutimme kauden tavoitteen, eli SM-välieräpaikan. Välierät pelataan vasta kuukauden päästä, joten siihen mennessä keritään hyvin kehittelemään joukkueen kanssa vielä uusia juttuja. Tuskin maltan odottaa, mitä loppukausi tuo tullessaan! ;)

Tämän postauksen aiheena on kuitenkin mun tämänhetkiset 10 suosikkikappalettani, jotka halusin jakaa teidän kanssa. Perjantaina tuli pitkästä aikaa oikeasti hyvää musiikkia ja sitä pääsi tietysti roppakaupalla mun soittolistalle sekä ahkeraan kuunteluun! Toivottavasti tekin löysitte näistä biiseistä jotakin uutta kuunneltavaa! :)

Untitled

Not Afraid Anymore - Halsey
Scared To Be Lonely - Martin Garrix, Dua Lipa
Shape of You - Ed Sheeran

january 2017

No Matter - Frances
Quit You - Lost Kings, Tinashe
Paris - The Chainsmokers
Routine - Alan Walker

pier

Taped Up Heart - KREAM, Clara Mae
Lights Out (Too Drunk) - DJ Katch, Hayley
Don't Leave - Snakehips, MO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti