7. helmikuuta 2017

Kuulumisia & puhelinkuvia

Moikka! Mulla on ollut tänään älyttömän rento koulupäivä, eikä minulla ole enää illallekaan mitään kummoisia suunnitelmia. Pitäisi vielä käydä moikkaamassa mummia ja ehkä aloittaa yhtä uskonnon projektia, mutta muuten meitsi on vapaalla tänään. :) Mun koulupäivään kuului uskonnon tunti, jolla katsottiin Puhdistus-elokuva, hypäri, joka kului potkiaisia suunnitellessa ja iltapäivällä oli  vielä vanhojentanssitreenit. Olin nähnyt Puhdistuksen aikaisemminkin, mutta oli se kyllä pysäyttävä leffa uudestaankin katsottuna. Leffoja on kyllä muutenkin tullut katseltua älyttömästi viimeaikoina, sillä käytiin sunnuntaina koko perheen voimin katsomassa La La Land. Oli kyllä älyttömän hyvä, suosittelen! :)

february

Mun uutta viikkoa on myös piristänyt se, että talvi on vihdoin tullut! Kirpeät pakkaset ja pieni lumipeite ovat ihan kivaa vaihtelua. Koulumatkojen jälkeen tarvitsee ehkä lämmittävää teehetkeä, eikä salille ole niin kovaa intoa lähteä, sillä jäisillä teillä pyöräily ei todellakaan ole mitään herkkua, mutta muuten talvesta ei ole ollut vielä hirveästi haittaa. :D Salille en viime viikonloppuna ehtinyt, mutta urheilusaldona oli lauantaina napattu 3-0 voitto. Laskettelemaankin olisi kiva ehtiä jossakin vaiheessa, mutta lentopallokiireet taitaa pitää mut toistaiseksi poissa rinteistä.

february 2

Oon harjoitellut viimeisten viikkojen aikoina (Kympin aamujen ansiosta!) vähän vahvemman meikin tekemistä, jotta wanhojen meikki onnistuu sitten ongelmitta. Tämän viikon suunnitelmissa olisi jäljellä treenejä huomiselle ja sunnuntaille, perjantaina diskon järjestämistä alakoululaisille, vieraspeli sunnuntaina ja lauantai mulla onkin onneksi vapaa. Ajateltiin Marian kanssa tälläytyä vanhojentanssilookiin ja käydä nappaamassa muutamat kuvat, mutta saa nyt nähdä tuleeko siitä mitään. Illalla voisikin käydä tyttöporukalla katsomassa leffassa 50 shades darker - elokuvan. Mitäs suunnitelmia teillä on loppuviikolle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti