12. helmikuuta 2017

Spoiler Alert!

7-IMG_0138
1-IMG_0129
IMG_0067 4-IMG_0216 6-IMG_0159
IMG_0222 2-IMG_0191

Moikka ja ihanaa sunnuntaita kaikille! :) Alkuperäisten suunnitelmien mukaan mun ei pitänyt vielä julkaista näitä kuvia blogissa, mutta toisin taisi käydä, sillä en viikonlopun kiireiden vuoksi ehtinyt kehitellä teille muutakaan postausta. Käytiin siis Marian ja äidin kanssa kuvailemassa jo etukäteen vanhojentanssikuvia, jotta ei sitten itse pääpäivänä tarvitse stressata niin älyttömästi kuvista, vaan saa keskittyä rauhassa hauskan pitämiseen ja räpsiä vaikka sitten ryhmäkuvia kavereiden kanssa. Olin kyllä itse tosi tyytyväinen kuviin, vaikka kuvaustilanteessa tuli kyllä melkoisen kylmä ja valmistautumiseen meni melkein koko aamupäivä.  :D Äidin kampaustaidotkin tuli testattua. Mitäs te pidätte lopputuloksesta? 

Tälläytyminenkään ei mennyt ihan täysin hukkaan, sillä ilta meni kaverin 18-vuotissynttäreillä. Onnea vielä Emmalle! :* Perjantaina järjestettiin kouluporukalla disco alakoululaisille, sillä olemme lähdössä pääsiäisen jälkeen opintoretkelle Firenzeen, Italiaan. Odotan kyllä jo innolla reissua, vaikka varainkeruuprosessikin on vielä hieman kesken. Firenze on varmasti upea ja erilainen kaupunki, vaikka Italiassa on tullut jo aika paljon kierreltyäkin (Rooma, Milano, Venetsia, Como, Garda - huups, mun porukat taitaa tykätä Italiasta!). Tänään mulla olisi ohjelmassa vielä vieraspeli ja vähän englannin kokeeseen lukemista. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, sillä mun motivaatio koeviikon suhteen on täysin nollissa. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti