9. maaliskuuta 2017

busy & tired

Prom Venice Squad <3 Italy

Moikka! Viikossa aletaan olemaan jo voiton puolella, mutta toivottavasti se hauskin osa on vielä edessä. Uuden jakson ensimmäinen viikko on ollut melko rankka ja siitä kertoo varmastikin se, että simahdin yhtenä iltana jo kahdeksalta. :D Olen kuitenkin ehtinyt vetämään kaksi salitreeniä ja koulujuttujakin on tullut tehtyä melko hyvin. Ilmeisesti yhden jakson tauko pitkästä matematiikasta teki ihan hyvää opiskelumotivaatiolleni. Kamera sen sijaan on pysynyt visusti piilossa, mikä tietysti näkyy postauksen kuvituskuvissa, jotka ovat tietysti vanhoja.

Viikonlopuksi mulla ei onneksi olekaan mitää kummoisempia suunnitelmia. Lauantai on täysin vapaa ja sunnuntaina mulla on naisten 2-sarjapeli. Hulla, että 2-sarjaakin on ainoastaan kolme peliä jäljellä! Kausi on mennyt hurjan nopeasti, mutta ensikaudesta mulla ei olekaan vielä mitään tietoa. Kesää ja kevättä odotan nyt jo aivan hurjasti. Tällä viikolla tosin satoi viitisentoista senttiä lunta, ja ne saisivat kyllä mun puolesta sulaa heti pois! :D Mä olisin jo aivan valmis käyttämään tennareita ja pyöräilemään kuivilla asfalteilla. Kivaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti