30. huhtikuuta 2017

Happy Mayday!

5-IMG_0098 squad 3 4-IMG_0266
Firenze 06-IMG_9982 florence streets Palazzo Vecchio
last one flower tree

Moikka ja hauskaa Vapun aattoa! Huhtikuun viimeisenä postauksena olisi vuorossa kuulumisia viimeisten Firenzen kuvien kera. En jaksanut enää kirjoitella reissusta sen kummempia, vaan tulin mielummin jakamaan hieman reaaliaikaisempia kuulumisia. Eilinen mulla vierähti kokonaan kauden viimeisessä lentopalloturnauksessa ja hieman vajaalla miehityksellä tulos oli tälläkertaa A-tyttöjen SM-sarjan 12. Eilinen peli oli ihan hyvää, mutta tiukoista peleistä viimeinen puristus jäi puuttumaan, joten tuloksena oli sitten kolme tappiota. Treenit mulla kuitenkin jatkuvat, ja kohta päästäänkin kunnolla pk- ja voimakauden pariin.

Tämän päivän vappujutut ovat jääneet vähän vähälle, sillä mun huomisen suunnitelmat rajoittavat vappurientoja aika tavalla. Kerkesimme perheen kanssa kuitenkin paistamaan munkkeja ja syömään hyvin. (Jotain muutakin siis kuin vain munkkeja! :D) Lisäksi olen penkkiurheillut ahkerasti ja ehtinyt katsomaan paljon hehkutettua "Kolmetoista syytä" -sarjaa. Ei siis mitään ihmeellisempää, mutta eilisen jälkeen lepopäivä tuleekin tarpeeseen. Toivottavasti teillä on ollut vähän mielenkiintoisempi Vappu kuin mulla! Ihanaa toukokuuta kuitenkin kaikille ja eiköhän se kevätkin sieltä pian jo tule! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti